FemaleUnited StatesMember since 16 Jan 15Last online 6 hours ago

welcome, ladies and gentlemen, to the cringy side of Movellas.

That's me. ((:

Wattpad: fonzarella

  • fonzarella
    4 months agoReply
    im not gonna lie, i miss our old friendship. sure were both older and have way more cooler things to do, but its good to go back into the past right?

    anyways, i hope this gets to you and that we can rekindle our friendship and maybe even rp a little idk.

    Forever your friend,
    Ally
    (ps. i have some like drama to tell you lmao)
  • fonzarella

    Anyone wanna 1x1?

    9 months agoReply
    It’s been awhile since I’ve been on this website and I thought, let’s make a rp.

    Anyone can join but I prefer for 1x1

    Ask to join, pls and thanks :))
    An Edgy Teen
    9 months ago
    here's my characters-

    name- Andi
    age-17
    gender- F
    looks-

    classes(in order)- Advanced Art, Math, Drama aid (helps out in the drama class at that hour), physical ED, science, history, english, advanced art
    extra- does mostly graffiti art, pansexual

    Name- Daniel
    age- 18
    gender- M
    looks-

    Classes- Math, History, track, office aid, English, Science, track, office aid
    extra- Exchange student from Korea
    fonzarella
    9 months ago
    Name: James
    Age: 18
    Gender: M
    Looks:


    Classes: Advanced art, english , math, physical Ed, History, Science, Band, Advanced art
    Extra: bisexual *shrug*

    Name: Melanie
    Age: 17
    Gender: F
    Looks:
    https://steamuserimages-a.akamaihd.net/u..

    Classes: math, science, graphic arts, office aid, english, history, choir, office aid
    Extra: is anorexic (Sorry if that’s a touchy subject for you..)
    An Edgy Teen
    9 months ago
    dont worry its not. Do you wanna start?
Loading ...