FemaleUnited KingdomMember since 15 Jan 14Age 22Last online 2 years ago

1D has taken over my mind. Cue smiley face.

  • Jenna Smith
    3 years agoReply
    1 Like
    Update please please
    Started With A Letter (A 5 Seconds Of Summer Fan Fiction)
    Started With A Let...
    33
    2924
    32
    Becca Payne, also known as Bex, is a 17 year old Welsh 5SOS fan. Ever since 2011 when she first heard of them from YouTube, she has been more than obsessed with them... They are her life, and have saved...
    RhiannonStyles1999
    Already have for you xx
  • Jenna Smith
    3 years agoReply
    Update nowwww please
    teenage runaways (5sos fanfic)
    teenage runaways...
    172
    112.2k
    33
    Hailey and Charity your average crazy blonde teens have gotten into enough shit to last a life time. When there mother gets fed up with their bad habits she ships them off on tour with their older brother...
  • Jenna Smith
    3 years agoReply
    Please please please update
    Opposites Attract (Luke Hemmings)
    Opposites Attract...
    32
    3030
    20
    Harley Tomlinson is going on tour with her brother and a certain band called 5sos her and Luke don't get along at first but will everything change with a certain situation comes up? Always remember opposites...
  • Jenna Smith
    3 years agoReply
    Omg. Can you please make me date luke or come into the story and luke has a crush on me. Or I just come into the story. And luke likes me. Just joking. Btw. I love this book. Lol. I just saw one of 5sos on the cover I was just like. I'm favouriting that. Before I read it or the blurb :p. But seriously :)
    5sos : zombie  appocalyps
    5sos : zombie app...
    13
    2382
    17
    Adria and her closest friends + her ex (Luke Hemmings) experience the apocalypse together. Will Adria fall for one of her best friend, or fall back into the arms of Luke. --Mikeys_Demons--
    Michaels_Demons
    3 years ago
    Haha ok love :)
  • Jenna Smith
    3 years agoReply
    Please update I'm obssessed
    1. A Thousand Years
    1. A Thousand Year...
    13
    511
    28
    Jamie is a British, 18 year old girl who has a good life with her family. There's her twin brother James and her mother and father. Jamie gets bored one day and decides to go for a walk. As she's walking,...
Loading ...