United StatesMember since 16 Dec 13Last online 3 years ago

  • hey_its_stephanie
    An Unbreakable bond: omg!! R u almost done with the sequel?? I really hope u r cuz i've been waiting forever to read!! I just really love this fanfiction it's one of my favorites!!
    An Unbreakable Bond
    An Unbreakable Bon...
    24
    1900
    36
    The past is the past... Right? Boston and Chelsea are twins. They live together in liverpool, England. Boston is madly in love with Niall Horan and Chelsea is dating Harry Styles. Life seems pretty...
    Ariel_official
    3 years ago
    the sequel is published now
  • hey_its_stephanie
    1 Like
    Omg!! Please add another chapter i NEED to keep reading lol it's really good soo far! Love it
    Explain Horan!!!
    Explain Horan!!!
    29
    1964
    31
    "EXPLAIN WHY YOU WERENT FUCKING THERE FOR YOUR KIDS FOR 2 YEARS!!!! EXPLAIN WHY YOU SLAPPED MY FACE AND KICKED MY STOMACH AND TOLD ME THAT YOU HOPE YOUR BABIES DIE AND I DIE WITH THEM!!! EXPLAIN WHY THEY...
  • hey_its_stephanie
    What happens after just kidding??? Did u add a new chapter if not plz do!! Im obsessed!! I really really like it!!
    An Unbreakable Bond
    An Unbreakable Bon...
    24
    1900
    36
    The past is the past... Right? Boston and Chelsea are twins. They live together in liverpool, England. Boston is madly in love with Niall Horan and Chelsea is dating Harry Styles. Life seems pretty...
    Ariel_official
    3 years ago
    That was just a joke because it said last chapter and it wasn't.

    Sorry, I'm a weirdo
    hey_its_stephanie
    Is the sequel almost ready?? Omg i hope it is!! This is really really good i just want to keep reading it!! I love this fanfiction! This is my favorite out of all the ones i have read!! Plz hurry with the sequel!! Thx!
    Ariel_official
    3 years ago
    Thank you
Loading ...