FemaleUnited StatesMember since 26 Oct 14Last online 1 years ago

Life is crazy just like you



I'm different




•Calum Hood•

  • .ana.
    1 years agoReply
    1 Like
    Hey! Please remember me! I got in trouble over the summer so I was no longer allowed on here, but I wanted to check in, how are you?
    .ana.
    1 years ago
    I MISSED YOU TOO!!!!!!!! My mom found out about Movellas the day of the 1D concert and got really mad. That's why I haven't been on. I missed you so much!!! Do you have a Instagram by any chance???
    Shannon-Renee
    1 years ago
    1 Like
    No.
    I can't get one either.
    \(T-T)/
    .ana.
    1 years ago
    1 Like
    That sucks. ��
  • .ana.

    mumbled "I'm going to calm down and not get involved with any of the crazy One Direction rumors."

    2 years agoReply
    2 Likes
    I'm just going to watch Being Human, probably sleep, or eat ice cream. Idk. Lol. I just want to calm down. These rumors are worrying me. Other than the Zayn one because I know that it is fake. He's not coming back.
    Harry's death treats scare the crap out me
    Louis being a dad just scares me too. I know he will be a great father though. :)
    lexi boo
    2 years ago
    i hope all these rumors just go the frick away
    .ana.
    2 years ago
    Preach
    Jack.Johnson.Gilinsky
    Harry freaking Styles got death threats?!
  • .ana.

    mumbled "What is going on with One Direction?!? "

    2 years agoReply
    So I find out about all of this the day before I see them.
    What's with the death threats to Harry?! It's horrible. It makes me really sad.
    I am really hoping Louis isn't going to be a dad. My life is over if he is going to be a dad.
    .ana.
    2 years ago
    I get it, it's just weird to think Louis is going to be a parent.
    Beautifully Music Nerd
    True... XD but then he can teach him/she all his sassy jokes and pranks XD
    .ana.
    2 years ago
    Yep! XD that's why I'm saying he'll be a great dad xD
  • .ana.

    mumbled "HEY!!!!!!!!!! THE CONCERT IS TOMORROW AND IM AT MY GRANDMAS HOUSE! Lol"

    2 years agoReply
    1 Like
    The. Concert. Is. Tomorrow. Oh. My. Fucking. God. Yay!!!!!!!!!!!!!
    So yeah, I'm at my grandparents' house in Seattle. Okay, not exactly Seattle, but somewhere close. Lol.
    Anyways, Hi!!!
    Also, while we were driving, someone in the car ahead of us had "Honk For 1D" on the back of their car. I got so happy!!! Lol.
Loading ...