FemaleUnited StatesMember since 22 Mar 13Age 18Last online 4 years ago

I AM IN LOVE WITH 5 IDIOTS, OTHERWISE KNOWN AS ONE DIRECTION!!!

  • <3LexiPayne<3
    Okay so I think Brittany and Harry are Anon
    Hug Me?
    Hug Me?
    280
    13.4k
    936
    Carter hasn't had a full life with things she wanted. She got used to it. Her likes are reading fan fictions and occasionally going on Omegle. When she finds someone on Omegle that only lived...
    worldofimagination16
    do you? a few have said that too!
    <3LexiPayne<3
    4 years ago
    Yeah, but then Harrys gonna start feeling guilty and leave Brittany (because I think theyre a thing) and fall in love with Carter but then Brittany gonna get mad and theres gonna be a chick fight
  • <3LexiPayne<3
    1 Like
    Girl:Darcy, Star, or Annabeth Boys: William, Brock, or Brody
    Moments
    Moments
    275
    16.6k
    369
    Harry ran and ran until he came to a bridge, the bridge that would change his life... If we could only turn back time stop the tape and rewind.. then harry joined his brothers *HARRY STYLES FAN...
  • <3LexiPayne<3
    Lexi, boy is Liam, I'm blonde with glasses, I'm really dirty minded lol and I'm loud and outgoing, I'm skinny, and I want it to be VERY romantic!
    One Direction Imagines!
    One Direction Imag...
    31
    632
    105
    It's in the title my little birdies!
    S. Kisaragi
    4 years ago
    I'll do one for you but I might not update fast enough... BE PATIENT!!
  • <3LexiPayne<3
    OMG I've already read it before and I cried and now I cried all over again! SEQUEL!!!!!!
    Moments
    Moments
    275
    16.6k
    369
    Harry ran and ran until he came to a bridge, the bridge that would change his life... If we could only turn back time stop the tape and rewind.. then harry joined his brothers *HARRY STYLES FAN...
  • <3LexiPayne<3
    This doesn't seem like a sequel to "Could This Really Be Happening?"...
    Trip, Fall, Love
    Trip, Fall, Love
    179
    2163
    129
    Yasmin is a 17-year-old girl with the best friend ever. But what will happen when her friend gets a job as a journalist at RIT, interviewing the hottest boyband, One Direction? Sometimes, tripping once...
    sarah.olin52
    4 years ago
    Cuz it isn't! 'Yes it's happening' is the squeel :)
Loading ...