SUPER EPIC AMAZING TOTALLY WORTH YOUR TIME AWESOME DIARY!!!!!!!!

BEST DIARY EVER!! TOTALY WORTH YOUR TIME!!!!!!!!!!! IT TOTALLY DOESEN'T HAVE TRACEYS LIFE AND SOUL POSESSED INSIDE OF IT!!!!!!

3Likes
11Comments
1115Views
AA

3. December 24, 3756473689126479187652614561726389176241 (okay, I'll stop.) (P.S. it's still 2015)

IT'S MY BIRTHDAY!!!!!!!!!!!!!!!!! wat, I didn't point out the fact that my birthday is on Christmas eve?    ................idiot..............     WHAT????!!!! I said sorry! :( Imma go wake up Mommy and Daddy! :D   ........okay I'll keep writing............     okey doke, see you later! wait- how?      .......Idk...........magic?    okay, I'll write later.

15 MINUTES LATER​

Okay, were on our way to a restaurant but I don't know what restaurant it is.   .........do you want........to..... know?     :|     .......okay.......     YAY WERE HERE!!!!!!!!!!! IT'S TIME TO EAT PANCAKES AND DRINK SODA!!!!!!!!!!!!!!! WERE AT THE BEST BREAKFAST PLACE EVER I HOP YAAAAAAAAAAAAAAAAAAY!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! I DO NOT SPONSOR I HOP!!!!       ......no......
I hate.......I hop.......
    WELL I LOVE IT NOW LET'S GOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOO!!!!!!!!!!!!!!!    Hello,may I take you order?    GET OUT OF MY DIARY!!!!!!!!!!    lol diarys are for little girls >:) journals are for boys    GEEEEEEEEEEEEEEEEET OOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOOUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUUT!!!!!!!!!     k fine >:3    can I have some pancakes and a rootbeer plz? yay   can...............I have.....................a dead pig..............and...............blood?     he means bacon and red koolaid ;D

​1 HOUR LATER

okay, I'm done eating and now it's time to go shopping! OFF TO THE MALL!!!!!  ...............really?.................      yes, really I'm gonna skip out for a while again. >:3

​12 MINUTES LATER

​okaaaay I want a gaming PC, a new notebook, 5 lollipops, and 12 chocolates. hmmmmm... I'll tell mommy that I want a gaming PC. Yay! :3       .........Seriously?........I would.............choose a............     :3:3:3:3:3:3:3:3:3:3 and so ends the 24!!! MY BIRTHDAY!!!!!!      .......LET ME FINISH!!!!!!!!!!!!!!!!!......     bye journal! :D    >:(

Join MovellasFind out what all the buzz is about. Join now to start sharing your creativity and passion
Loading ...