Spaces. ~N.J.H.~

"Who are you?"
"You don't have to know."
"What if you're an old guy who likes younger girls ._."
"I'm not. Trust me."
---
Wattpad version : https://www.wattpad.com/story/41079114-spaces-~n-j-h-~

57Likes
155Comments
77946Views
AA

38. 35.

I SHOULD APOLOGIZE FOR SO MANY REASONS BC I HAVENT UPDATED IN WHAT FELT LIKE FOREVER AND I PROBABLY LOST EVERYONE HERE ON MOVELLAS , THE PEOPLE WHO READ THIS STORY AND COMMENTED AND ALL AND IM SO SORRY UGH I HATE MYSELF I JUST WASNT IN THE MOOD TO WRITE BC I HAD NO INSPIRATION AND ALSO WAS BUSY WITH SCHOOL AND OTHER SHIT BUT I STILL LOVE U ALL AND I HOPE U HAVE A GREAT DAY PLEASE DONT GIVE UP ON ME <3

_ _ _ __ _ _ _ _ _ _ __ _ _ _ _ _ _ _ _ _

Me: Nialllllllll

Me: When are you in the city again?

Me: Please reply as soon as possible

Me: NIALLER

Nialler: I'm here I'm here what's up

Nialler: Oh wait , I'm back tomorrow

Nialler: Why ? ;)

Me: Hmmm

Me: THAT'S GREAT

Me: I'm in London tomorrow night

Me: Omg can we meet

Me: Please

Me: Niall

Nialler: Hell yes

Nialler: Please let me know where you'll stay or be

Nialler: I'll be jetlagged but I don't care

Nialler: Aviana please let me know more details

Me: I will

Me: Omfg Niall

Me: I'm excited

Me: And nervous

Nialler: Don't be nervous avi

Nialler: It'll be fine

Nialler: I'm glad we can at least be together without surprises or secrets or awkwardness

Me: Yes true..

Me: Our first time meeting up wasn't really great haha

Me: Or like third time since you didn't show up or told anything the first times

Me: I had a freaking picture with you and you didn't even tell me you were talking to me!!

Nialler: I know ! I'm sorry , I promise this time will be better hahaha

Nialler: I was nervous too

Nialler: But it'll be better tomorrow :)

Me: Yas

Me: shit wait

Me: i need to check which clothes i'll wear

Me: HOLY SHIT I HAVE NOTHING

Nialler: Aviana chill XD ((laughing emoi lmao))

Me: I'm sorry

Me: Im chill

Me: yeah chill

Nialler: good

Me: NOPE IM NOT

Me: I'm never good at communicating with boys

Me: Or people like you

Me: I mean you're normal and like others

Me: But it's different since I always saw you on pictures

Nialler: Haha I know

Nialler: but don't worry it's gonna be alright

Me: Okay..

Nialler: so what are you going to do today

Me: Nothing much, I'm staying home and watching movies i guess

Me: what about you

Nialler: Going out with some friends tonight

Me: awe have fun :)

Nialler: I wish you could come along to be honest

Me: I wish that too

Me: but your stupid ass has to be in america again -_-

Nialler: Hahah I'm back tomorrow though

Me: I know

Me: I want a netflix buddy

Me: I'm bringing my laptop tomorrow and you're going to watch netflix with me ok?

Me: ok.

Nialler: Okay

Me: Wait are you serious

Nialler: Yes ofcourse

Nialler: I wouldn't mind the 'and chill' with it

Nialler: okay i was kidding that was a joke I'm sorry

Me: HAHAHA well i don't know

Me: I wouldn't mind either

Nialler: Really

Me: Maybe..

Nialler: Aha

Me: It's getting awkward

Nialler: I agree

Me: Let's skip that part of the conversation

Nialler: if you want to

Me: maybe

Nialler: hahah

Me: ohgod XD

Nialler: Our conversations lead to so many different things

Nialler: But i like it though

Me: me too :x

Nialler: Well I'm going to get ready

Nialler: I will text you when I'm done

Me: Okay :)

 

"Where does that big smile come from?" a familiar voice came into the living room. I looked up and chuckled, shrugging my shoulders.

"As if you don't know", my mom smirked. I started blushing a little and turned back to my phone.

"Sooo tell me who's the lucky one?"

"No one mom", I laughed.

"Your face tells me enough baby, just tell me his name!" she sat down next to me and laid her hand on my leg.

"But I don't have anyone."

"Than tell me who makes you so happy", she kept going.

"Ugh, Niall.."

"Oh, that boy from that band?"

"That boy, is Niall, that band, is One Direction.. But yes."

"I thought it was someone you knew", she chuckled and stood up again.

"I do know him", I rolled my eyes.

"You do?" she frowned. I nodded weakly.

"How? What?" she was confused as fuck.

"I met him online and we started talking but I didn't know it was him.." I started. There's only two things she can do; be happy, or be mad.

"We kept talking because he couldn't stop messaging and I couldn't stop replying, than we tried meeting each other and-"

"Wait, so you met up with a stranger? Aviana don't you realize how dangerous that is!" she raised her voice.

"Mom, it was okay it-"

"I don't care if it went well, you could have been kidnapped! What if it wasn't Niall or any other person you expected ti be."

"I was careful! I watched out."

"You shouldn't be so stupid and talk to strangers you meet online at all."

"I wasn't stupid and still am not! I watched out and made sure I was safe."

She shook her head and went into the kitchen. I heard lots of noises that she threw things in different ways and laid down her stuff harshly. I rolled my eyes and bit my lip. I kind of understand her but I'm still here and safe.

I went upstairs, taking my phone with me and closed my room door.

If she isn't going to watch movies with me instead of being mad, I'll watch my movies alone.

 

Nialler: I'm back

Me: Yay :)

Me: show me your outfit!

Nialler: It isn't that special hahah

Me: Just show meee

Nialler: I'll put it on instagram

Me: Great :)

 

A few seconds later I got a notifications of him posting something on Instagram.

 

nialllhoran Ready for tonight ! (because a crazy someone wanted me to show my outfit ;) )

 

I chuckled and liked the picture, deciding to comment on it.

 

@niallhoran looking great nialler :)

 

Nialler: thank you x

Me: Woah you saw my comment

Nialler: Ofcourse !

Me: but there are so many what the heck

Nialler: Hahah

Me: thanks for the shoutout ;)

Nialler: No problem XD

Nialler: But I'm gonna leave, I'll text you later.

Me: okay, have fun :)

Nialler: I'll try without you

Me: Ahw

Nialler: :*

Me: Bye Nialler

Nialler: See you tomorrow <3

Me: <3

_ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _ _

I don't even remember if her mom knew she talked to Niall but I think it was only her brother, oh well good job of me forgetting my own story yay (:(:(:(:(:(:(::):):):):):)::):)

Join MovellasFind out what all the buzz is about. Join now to start sharing your creativity and passion
Loading ...