The Diary of a Girl Who Lives

It's my diary for the Dear Diary competition...hope you guys find my life funny or enjoyable or weird or whatever it doesn't matter I'm open to it.
My fabulous cover by: Indigo Bottles
(Thank you)...(again)

4Likes
23Comments
3258Views
AA

10. May 14, 2015 - I started a war

So my friends were trashing each other and saying mean things and I got fed up and exploded and said what everyone was basically thinking and I'm like a "leader" I guess you could say and I just like fucked shit up and now I doubt they'll listen to me...hehe...200 STUPIDITY POINTS FOR ME!!!! 

But here's what I said to them......I took names out tho.....

Okay I wanna address you all.
1.) if y'all wanna throw shit about each other around go ahead BUT DO IT TO EACH OTHERS FACES
2.(name) you've had hundreds of chances too you called us bitches last week and now your calling (name) a slut and a whore.
3.) I left because I'm done with this shit and if I stayed I would have bitch slapped you all
4.) YOU ALL NEED FUCKIG REALITY CHECKS AND ATTITUDE CHECKS major ones too if you think you can get away with trashing and bashing people and taking sides
5.) IF YOU ALL WANA BE JACKASSES TO EACH OTHER I WILL KICK YOU OUT OF THIS FUCKING FRIEND GROUP AND BE A LONER DONT MAKE ME DO IT I WILL!!!! I'll hate it but if it has to be done I will do it

6.) I WILL ALSO IGNORE YOU ALL WHILE YOU GUYS SOLVE YOUR ISSUES

7.) you're my friends get your shit together deal with it

8.) Idc if someone doesn't like someone put it behind you put your big people pants suck it up and live

9.) I DONT GIVE ONE SINGLE FLYING PIG IF YOU ALL DECIDE TO HATE ME!!! this has gotten really ridiculous and stupid and I'm done

10.) NOBODY IS TO TELL (name) ABOUT THIS...I mean it

11.) this is directed to certain people you will know who you are

12.) DONT EVER SAY YOU WANT SOMEONE TO DIE IMAGINE IF IT WAS YOU!!!

13.) (name) now you know how we felt when you decided to have that big argument with us and be our friends after AND then you called us bitches last week (might I point out again) so now you know how we feel about forgiving you

This needed to be said so I didn't want to have to say any of this. If you wanna be mad and yell at me go ahead

 

so yeah and now everyone's mad at each other and I'm like.......it had to be said it was just getting worse and worse and before we hurt each other like physically beating each other up I had to say it....so y'all are probably like your so mean!!!! I can be especially at times like this....so I did what had to be done as like peace keeper and things like that.....

Join MovellasFind out what all the buzz is about. Join now to start sharing your creativity and passion
Loading ...