Moving in with the bully (5sos fanfiction)

When Ella's mom dies, she is forced to move in with her moms best friend. What Ella didn't know is that her moms friend was the mother of her bully, Luke Hemmings.

24Likes
35Comments
4445Views
AA

21. Texting a stranger..... Kinda

Ella's POV

 

Quick Announcement! I was told that some people couldn't see this chapter, so I need feedback right away, if you can. Thank You!

 

I got a text. I looked at the clock, and realised it was 2 am. It was an unknown number, so I was kind of scared to reply. It said

(U is unknown number, and M is me)

U- Hey, babe. I was wondering if you wanted to meet at the park. 

M- I don't know who this is. 

U- You don't need to know who this is. But technically you do know me. 

M- Then Who are you, and why wont you tell me who you are? 

U- Because then It will give away my secret identity. 

M- If this is Michael, i'm not going to make you cookies. 

U- No, it's not Michael. But I will say that I was with him when you sent us to the store. 

M- Ashton? 

U- Really? Took you that long to guess? Omg. You're impossible. 

M- Well thank you, Ashton. 

A- No problem. Now come to the park. 

M- No, pick me up. 

A- No, walk your lazy butt. 

M- NO

A- YES

M- The Vikings suck. 

A- The Packers suck. 

M- You suck boiled eggs for breakfast. 

A- You eat toaster strudels for breakfast. 

M- Atleast I don't eat cold pizza at 2 am. 

A- IT WAS ONLY ONCE!

M- I SAW YOU EATING IT LAST NIGHT!
A- Okay, it was twice. BUT STILL!

M- YOUR MAMMA EATS CAT POOP

A- NO, YOUR MAMMA EATS CAT POOP!

M- YOU DON'T TALK ABOUT MY MAMMA!

A- Oh yeah, sorry. 

M- It's fine. JUST DON'T DO IT AGAIN OR I'LL GO HONG KONG FOOEY ON YOUR ASS. 

A- Since when did we bring cartoons into this? lol

M- Idk, I brought it up tho. lol

A- lol. So, you coming to the park?

M- No, that means I will be in a longer distance relationship. 

A- Who? 

M- My fridge. Now let me sleep in my kitchen peacefully. 

A- Whatever, bye. 

M- Bye. 

 

That was how our conversation went. Interesting, right? Oh, well. Better get back to my fridge. 

(BTW. They are NOT dating. It was just to make you laugh. lol. I hope it worked!)

Join MovellasFind out what all the buzz is about. Join now to start sharing your creativity and passion
Loading ...