Magcon

Okay! Well this is the story of me going to magcon in Nashville. If u don't know what that is it is where famous viners go to meet fans. But they r all boys. But this time jc brings all of o2l. What happens when I find out kian is my bro? Read to find out.

69Likes
45Comments
15542Views
AA

24. WHAT THE HELL?!??

"Well I'm-we kinda.... Ya know.. We kinda... Got pregnant. No biggie. No biggie...." The said in unison while trailing off. "WHAT THE HELL?" I screamed. The boys came over. Skylynn was playing with her dolls. She looked so adorable. "It just happened." They both said again. I'm so mad at them why didn't they tell me? "Maggie calm down." Hayes said knowing some shit was about to go down. Matthew and Harris looked scared. "Hold on. So y'all got fucking pregnant and didn't fucking tell me? What did I do? Did I make y'all mad?" Hayes was now holding me back. "No u didn't do anything.... We just didn't want u to.... Know.. Because u would freak out like u are right now!!" Demi said becoming confident. Hayes isn't going to be able to hold me back any longer. "IM FREAKING OUT BECAUSE YALL DIDNT TELL ME. HOW LONG AGO DID YALL GET PREGANANT!!" I screamed. They glanced at each other again. STOP WITH THE FUCKING GLANCING. "The night ur dad re-preposed to ur mom." Grave said. I knew she was getting scared. I know I was about to do something I would regret. But the o2l group came running in. "We just got back and we heard yelling. What's going on?" Kian said obviously out if breath. "Well these to dumb asses decided to get pregnant and not tell me. And they were about to get there asses kicked but y'all walked in." I said bravely. Kian picked me to bridle style and placed me on a bed. "Maggie u seem different. Like the bad different. Is something happening to u?" Kian asked worried. "NO BESIDES ALL THE DRAMA THATS BEEN GOING ON!!" I screamed. I couldn't hold it in no more I started crying. I hated crying. Stupid tears. Kian started comforting me. Then the magcon boys walked in. Wow. More people to see my tears. Shawn ran over to me. "Maggie wats wrong?" Hr asked. Kian explained way happened to him. Matt was comforting Demi while grace was in Kian's arms. "Wait I just realized something. Kian u didn't get grace pregnant did u?" I'm almost positive he didn't. Kian looked confused. "I thought u were joking. She's pregnant. Grace how could u do this to me? Wat did I do to u?" He started crying. NO NOT ANOTHER BREAK UP. Grace started crying this time. I see Demi has already left because Matt didn't get her pregnant. They broke up. So did kian and grace. "GET OUT!!" I said slapping grace. She left. I'm tired of girls. But then again, I'm tired of boys. I need some me time. "Shawn. Why do u care for me so much?" I asked. He turned red. "I like u maggie. Ugh.. This must be awkward but.. You wanna go out." All eyes are on him. DUH I wanna go out with u. "Yes.... But i don't know if I'm ready for another relationship. I just got out of one with nash yen before that with sam. Ugh.... Okay I will. But remember this. I wouldn't have gonna out with u if I isn't like u." I leaned in and kissed him. He pulled away after a few seconds only because my parents walked in. PERFECT TIMING JUST PERFECT. U CAN JUST SMELL THE SARCAZIM.

A/n

Sry Demi and grace :(. But I promise y'all will be in it more later in the story. -maggie. TOO MUCH DRAMA!!

Join MovellasFind out what all the buzz is about. Join now to start sharing your creativity and passion
Loading ...