Taken, Yet Gone

"NIALL!!!!!!!!!" she screams

"Beard! Six feet! Tattoo, right hand! Moon and Star! i hear her yell in to the phone

" I don't know who you are. I don't what you want. If you are looking for ransom... I can tell you. I don't have any money. But what I do have are a very particular set of skills- Skills I have acquired over a very long career... Skills that make me a nightmare to people like you. If you let her go now, I will not look for you. I will not purse you. But if you don't... I will look for you...I will find you...and I will kill you" i say to the man that it took her

"Good Luck" then the line went died

7Likes
53Comments
1610Views
AA

9. The Call

 

 

            Liz's P.O.V

I've been Taken. All I know is I'm in the back of a car! I can't tell where I am tho? I do have my phone tho! OMG i can call Niall!

~PHONE CALL~

N- Hello?

L- Niall !?!

N- OMG LIZ!!!

L- Niall I've been taken! But I'm in the back of a car and i don't know where I'm going tho. Niall I'm so scared!

N- Liz, baby, listen to me. You have to stay on the phone for me to help you. I need to know where you are going or can you tell me if your going slow or fast!

L- I don't know where we are going

N- Ok, well can you tell me if your going slow or fast?

L- We are going slow

N- Ok baby that's good your helping us!

L- Us?

N- Yes us. Me and lads. And Paul and he has people in Paris that can help us find you! Ok, but if you don't help me out and kinda tell me where you are. Its going to be harder!

L- Niall i can't see I'm in the trunk!

P- Ok Liz this is Paul. I know your in the trunk but can you kick or push out the taillights ?

L-No there's bars all around them !

P- Ok, that's ok but do you see anything that glows in the dark for you to try and escape?

L- Yes !

P- Ok pull that up and jump out of the car!

L- Ok.

I pulled up and jumped out of the car! It was a good thing the car was going slow!

" STOP AJO ESHTE DUKE LARG!"

I heard the man yell and started running after me! I ran into a small restaurant and went into the bathroom! I pulled my phone out of my pocket and talked into it quietly !

~BACK TO PHONE CALL~

L- Hello?

P- Yes we are here. Love where did you go and are they near?

L- I don't know where i am or if they are near?

P- Why are you whispering?

L- I am in a bathroom in a restaurant and i don't know if they are near ?
P- O well you told me where you are?

L- Paul can you track my phone?

P- Liz, I have a friend that is in Paris and i gave him your number. He will let me know where you are and we can find you! Ok!

L- Yes and are you on your way  here ?

P- Haha yes we are on a private jet so we will be there in less then 30 minutes ok!

L- Ok and am i on speaker ?

P- Yes

L- Hey Niall

N- Hey babe. Don't worry we are going to find you, Ok!

L- Ok, i trust you Niall!

N- I know you do babe!

" Ne atje kam degjuar dicka, eja!"

L- Paul i think they are coming!

P- Liz is there a window in the bathroom?

L- Yeah...

P- Can you get to it ?

L- Yeah but i would hav-

" Prisni keni degjuar se? Kjo tingellon si ajo vjen nga ajo tezge!"

P- Liz whats going on?

P- Liz answer me !

L-  NO, NO, NO PLEASE DON'T TAKE ME ! PAUL HELP ME ! WHY DO YOU WANT ! LET ME GO!

P- ELIZABETH !!!!!!!!!!!!!!!!

~end of THE CALL~

 

 

Join MovellasFind out what all the buzz is about. Join now to start sharing your creativity and passion
Loading ...