... Love At First Sight?

Liam was torn apart when Daniel broke up with him none of the boys could cheer him up but what happends when Zayn's sister qnd her friends come and visits him and the band will Zayn let his sister fall in love with him there's bumps along the road will they make it?

23Likes
19Comments
2548Views
AA

15. Chapter Ten

Lizzy's POV 

ok so today had to pick up the guys it's just gonna be me since theres 4 of them and we won't fit so I got to the airport and just was walking when I felt a tap on my shoulder I turned around and it was Ashton "Hi I'm Ashton" "I'm Michael" "Luke" "my names's Calum!" They all nearly yelled I started fangirling "and I'm guessing your a fan?" Luke asked "well... yeah a little do you guys wanna go now?" I asked "ugh sure lets go" we walked to the car   "I'm hungry can we stop somewhere to eat?" Calum asked "we can't stop and we won't stop" I sang "I'm sorry i suck at singing" i laughed "accually your voice sounds verry familier" Calum said "I was the one who wrote 'Beside You' I recorted it and sent it to you guys and yeah" i said "oh then thats why how did you come up with it?" Michael asked "uh where do you guys wanna stop at?" I said trying to change the subject "NANDOS!" They yelled so we ordered at Nandos and went back home *At Home* "I'm back!" I yelled there was a note on the table I walked over and cheaked what it said ~Dear Lizzy, 

Zayn and Sammy went on a date, (FINALLY!) Lou and Lulu also whent on a date (YAY! They make a cute cupple!) and Harry, Niall, Liam and I are going shoping so, have fun with the boys! Be back soon love ya. 

Jenny~

"Well I guess its just us" I said "where's Niall?" Calum whined "he's with Harry, Liam and Jenny guys can you sing me a song pleas?" I asked "ok what song?" Ashton asked "Beside You" I said "ok" then they started singing 

" Within a minute I

Was all packed up,

I've got a ticket to another world,

I don't wanna go,

I don't wanna go,

Suddenly words are 

Hard to speak,

When your thoughts

Are all I see,

"Don't ever leave" she said to me 

When we both fall asleep

Underneath the same sky 

To the beat of our hearts at 

The same time 

So close but so far away

(Can you hear me?)

She sleeps alone 

My heart wants to 

Come home 

I wish I was,

I wish I was,

Beside you

She lies awake 

Trying to find the 

Words to say 

I wish I was,

I wish I was,

Beside you"  and with that i fell asleep

Join MovellasFind out what all the buzz is about. Join now to start sharing your creativity and passion
Loading ...