Friends & Love

May, Sam , Ri , Rona are best friends from kindergarten they grew up together , well they are all the same age "18" , they're like sisters , but what happens when they meet their dream ? , will the boys fall ? , will they be like any other fan ? , will their friendship get broken ? will they stay? read to find out .xx May styles <3

34Likes
81Comments
3763Views
AA

24. give your heart a break

niall's p.o.v 

 

ugh seriously this girl again why can't she get over me she only wants to destroy my love life always , i was now in the car on my way to her, i wish nothing happens god please can't she just leave me alone , i arrived after a 10 mins ride i got out of the car but she wan't even there yet i just went and sat waiting for her i just need to end everything with her after a while of waiting the bitch finally came ....

 

 

tia's p.o.v 

 

haha he thinks he can let go so easy am destroying his life he won't find someone for him forever he needs to learn a lesson i did nothing wrong it was a simple kiss from my other boyfriend easy dude that's my life style dating guys for money and than cheating on them i was now at the place i was wearing the most sexy outfit make him horny ? maybe his girlfriend isn't enough , i went over to him smirking "hey nialler i miss ur bear hugs i just crashed him in a hug while looking evily he didnt hug back i just said "dude hug me back " u know some photographers with me so i can send the pictures to his fuckin girlfriend he just hugged me back we pull off and than he said "tia please for god's sake what do you want ?" he said i feel he's about to cry i felt sorry for him but i don't care how dare he leaves for these slut seriously am makin her suffer i just signed to my photographer and crashed my lips on him he didn't move or anything he tried pushing me away but he failed i pulled away and with an evil smirk saying "that what i want horan  it's not done yet" and with that i walked away .

 

 

may's p.o.v 

 

the girls are weird today what happened they're not these crazy girls i used to hang with whispering lookin at me lookin at their phones i just forget about it and kept watching the movie i than felt bored of them i  stood up and walked away "hey where are u going " said sam "to my room ? u girls are weird and am bored " i said and than walked away without waiting for her reply when i went in i got my phone and checked it i had like 4 messages from an unknown number i was about to open them when i heard the door bell ring i went down running i want to catch the mails before el does i ran but ri cut me off "hey outta of my way i need to see the mails "nnno go get oreos better" "no oreos am gonna get" i shouted "o.okay i guess "she said "weird girl whats with them today i didn't pay any attention for her i ran to the mail box and opened it yay a new mail for me i opened the door and without them noticing anything so they won't be like no and el will fight i tore the envelope and opened it , it was a letter and some pictures i got the letter first and started reading it :

so hey darling ,

you can see your boyfriend doesn't get enough of you so he came back to me you know am that bitchy ex but now you're gonna be that ex look at the pictures if ya don't believe .

 

bye babe , 

                   Tia.xx

 

i just read it and my mouth hangs open i cant believe it should be a rumor but i got the pictures and  when i saw them here came the tears they kept on falling i can't believe my self i hit my head hard in the wall and threw the pictures away i than stood there and than i shouted that when everything went black .

 

 

eleanor's p.o.v 

 

"she wanted to get the mail  " said rio "what did ya do" i said "just told her to get oreos and she went out to get some " ri said "rio u idiot she can get the mail lets see her"said rona and before we get up we heard a scream we look at each others than ran and than we saw something really bad may on the ground and blood on her head "oh my god what happ-" sam cut me off "i think i know she said showing us the letter and the pics. we were shocked "girls go call an ambulance " shouted rio rona ran and called them i was really shocked at what i was seeing i can't see my best friend like that i cried and than the ambulance came and took her we went into sam's car so we can drive to the hospital "should we call the boys " said rona "well am on the phone with lou telling him they'll be there in a while " said sam "am calling niall " said ri "that's not a good idea " i said "no he has to know he's the reason " rona said "no he has nothing to do with it we all  know it's that bitch "tia" " we all say at the same time .

 

 

louis's p.o.v 

 

me and the boys were having lunch at nandos when my phone started ringing it was sam ugh silly sister what does she want i gave it to harry and said "answer the phone your silly girlfriend " i said he took it and smiled "hey sam " he said "where are ya ? .... what why ....o-oh n-no ... i knew this was going to happen i told him not to meet her okay will be there in a min. " he said and than gave me the phone "boys come on we have to go to the hospital he said looking sad "what why what happened are the girls okay is sam okay ? " asked zayn "no it's may " he said while a tear escaped his eye "what WHY ?" we all shouted at the same time "am tellin you on the way" he said and than we ran to the car and went in and than he explained everything ....seriously the boys were really sad niall dafuq please what u just did u messed up everything we arrived at the hospital and the girls were crying seriously may is a good person she doesn't deserve what niall did but at the same time it's tia's fault ..

 

niall's p.o.v 

 

after tia kissed me i just find that she left me a note i read it 

horan am not done yet i will be back soon , don't think am great well there is pics of what we just did they're for u girlfriend .tia.xx

i just read it and than started running i didnt bother riding my car i just kept on running when i arrived to the house i opened the door to find nothing than i found ri calling me i answered it "riii where are you don't say may saw that " i said while tears forming in my eyes "well too late niall she read it and we found her on the ground with blood we're at the hospital come soon"she said while crying just like me i ran to the hospital as fast as i can i arrived there and went to the girl behind the desk "hey please where's may's steawert room please quickly " i said while wiping my tears "room 689 sir " she said with a smile i ran to the room and went in to find all of them siting in  the room and than found may siting also smiling "what happened " i said while hugging her they didn't answer "may are ya okay babe why are u staring at me like that " i said worried "may? who's that may and who are u dude u weird go and hug random people like that go away i don't know you even " she said my mouth hang open and my eyes were wide open "yo-o-u don-n-'t remember me ?" i asked shocked while tears went down"first of all i dnt know my name   2nd close ur mouth you'll catch flies and i don't even know u " she said "what am ur boyfriend "i said almost whispering "dude go away ur not my boyfriend like seriously no " she said "NO YOU CAN'T FORGET ME " i shouted as more tears came the boys came and took me out and el went to call a doctor "i love her she can't forget me that easy " i said while crying "niall calm down she'll remember soon " said liam .

 

zayn's p.o.v 

 

i have never seen niall loving someone like that but she have to remember him , after we calmed him we went into the room may didn't bother looking at niall "what did the doctor say" i asked rona "he said she'll be like that for a while but we have to help in reminding her and she can go home " she said "okay than guys lets go this place makes me feel sick " she said 

 

~~~~skip car ride ~~~~ 

 

ri's p.o.v 

 

we arrived home we let may sit on the chair and kept on telling her information about her than she got enough and shouted "enough i will go to my room you're annoying and boring too much information " and than she went to her room what happened ? they said she lost her memory not became a mean person " she's so mean " said sam "too bad " said rona "just forget about her she'll remember soon " said el hope she does i hate her like that .

 

may's p.o.v 

seriously these girls are telling me too much information i hate this they can't be my friends i don't like this type and this crazy dude so called niall is annoying well lets forget i went over to my phone and played some songs than give your heart a break by demi came i started singing it , well i lost my memory but i remember some things i started singing along : 

The day I first met you
You told me you'd never fall in love
But now that I get you
I know fear is what it really was

Now here we are, so close
Yet so far, haven't I passed the test?
When will you realize
Baby, I'm not like the rest

Don't wanna break your heart
I wanna give your heart a break
I know you're scared it's wrong
Like you might make a mistake
There's just one life to live
And there's no time to wait, to waste

So let me give your heart a break
Give your heart a break
Let me give your heart a break
Your heart a break
Oh, yeah yeah

On Sunday, you went home alone
There were tears in your eyes
I called your cell phone, my love
But you did not reply

The world is ours, if you want it
We can take it, if you just take my hand
There's no turning back now
Baby, try to understand

Don't wanna break your heart
Wanna give your heart a break
I know you're scared it's wrong
Like you might make a mistake
There's just one life to live
And there's no time to wait, to waste

So let me give your heart a break
Give your heart a break
Let me give your heart a break
Your heart a break
There's just so much you can take
Give your heart a break
Let me give your heart a break
Your heart a break
Oh, yeah yeah

When your lips are on my lips
And our hearts beat as one
But you slip right out of my fingertips
Every time you run, whoa

Don't wanna break your heart
Wanna give your heart a break
I know you're scared it's wrong
Like you might make a mistake
There's just one life to live
And there's no time to wait, to waste
So let me give your heart a break

Cuz you've been hurt before
I can see it in your eyes
You try to smile it away
Some things, you can't disguise

Don't wanna break your heart
Baby, I can ease the ache, the ache
So, let me give your heart a break
Give your heart a break
Let me give your heart a break
Your heart a break

There's just so much you can take
Give your heart a break
Let me give your heart a break
Your heart a break
Oh yeah,yeah

The day I first met you
You told me you'd never fall in love

 

 

 

than after the song finished i kept  repeating it till than i reminded everything.....kinda sad but great i wish i did never remember ....

. . . .. . . . . . a/n yay kinda tall isn't it well comment what ya think .                                                                                          May.xx 

 

Join MovellasFind out what all the buzz is about. Join now to start sharing your creativity and passion
Loading ...