Arranged Marriage

Sara Khan has to marry her enemy Zayn Malik from One direction!! They both HATE each other a lot! And Zayn is still dating Perrie Edwards.... While Sara HATESSS any kind of boy (Except her dad and brother)! How will these 2 learn to love each other?! But the real question is... Will they?

9Likes
12Comments
1572Views
AA

10. Chappie 10

y me.
IDKKK IM CONFUSED!!
Btw, it was kinda fun making Sara feel awkward! I kissed her neck an talked
about our honeymoon etc. HAHA! She was soo scared! I bet she thought I was
gonna rape her!
Ahhhh...she's so stupid! I finally got in bed and put my comfy blanket over my
superman PJ'S!
Sara's POV:
I went straight up to my room and took a quick shower! I felt disgusted because
of Zayns kisses all over my neck!! EWW!! I HATE HIM SOOO MUCH! HE
KNOWS I HATE KISSES AND HE ALSO KNOWS I HATE HIM AND I JUST
HATE IT .WHEN HE COMES SO CLOSE TO ME!! UGHH THT-THT-GEEEZZ I
CAN'T EVEN SWEAR! 
I Went in the bathroom and I looked in the mirror, my cheek was still red from
his HARD slap! I seriously REALLY hate him for doing tht! He's such
a....fudgetard! I then looked at my aching writs, he always grabs my writs or my
arms really tightly which causes them to become red! Oww!! They hurt! I bet
there will be bruises later on!
I took off my clothes and went in the shower, I did a quick body wash and came
out, I put on my fluffy superman PJS...tht r for girls, and jumped in my bed and
went off to sleep!!
*******DREAMMMMM**********
Zayn kisses Sara on the lips.
"Yr u so hot??" he asks
" Idk, maybe I get it from u!" she replies back while biting on her lower lip.
Zayn and Sara start making out wildly while taking off their shirts! Zayn lays
Sara on the bed while still kissing her. Sara moans a little and Zayn takes her
shorts off and his pants off too! They both start smirking while still kissing.
And after tht it gets TOOO WILD (if u know what I mean! ;) )
Sara then wakes up 2 weeks after because she realizes the date is 2 weeks
after her 'one night stand' with Zayn! She feels REALLY nauseated so she runs
to the bathroom and bends over the toilet bowl and pukes! She's really scared
because she doesn't know if Zayn used protection tht night or not!!!!
OMGGGGGG!!!! She drove to the nearest drugstore and bought a pregnancy
tester!!!!! She went back in the bathroom quietly without waking up Zayn. She
followed the instructions and waited for 15 minutes until the results came. Sara
found out tht she was.........................................................
PREGNANT WITH ZAYNS BABYYY!!!! WTF?!
"Oh no!" she whimpered and started sobbing into her hands while sitting down
on the side of the jacuzzi!
Zayn woke up just in time to hear the crying coming from the bathroom. He
followed the noise and opened the door slowly and saw tht his fiancé was
crying by the jacuzzi. He started to worry by seeing wat was in her hands!!
"Hey babe! Wats wrong? And wars this in ur hand? Hmmm?" he whispered
softly and soothingly with his innocent looking eyes.
Sara looked up at him slowly with her bloodshot red eyes from her crying! Zayn
was scared as helll!!! He grabbed her hand. She then leaned forward really fast
and hugged him really tightly!
"Zayn u promise u wont leave me and u wont be mad if I told u something?" she
said while sobbing on his shoulder.
"Yes sweetheart! I promise on my life! Now tell me wats wrong." he said while
Patting her head gently.
"I-I-I-I'm p-p-pregnant Z-Z-Zayn!"
AHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHHH!!!!!!!!!!!!!!!" I wake up shrieking
from my HORRRRIIIIBBBLLLEEE dream!!!!
OMGG!!! WAT KIND OF DREAM WAS THT?! I WOULD I HAVE IT?!!
AHHHH!! SOO MANY THINGS! I had sex with Zayn?!!!! And a baby?!! Oh -mto the G!! Wattt???!! I CAN'T tell ANYONE about this!!!
My whole family BURT'S into my room like I was getting murdered or
something.
"WAT HAPPENED SARA?!" My worried parents say in unison as they come
rushing to me, and my siblings come behind them.
"Uhhmmmmm....just a nightmare tht ummmm.... A GIGANTIC gummy bear was
chasing me and trying to eat me!!! So I got scared and woke up." I lied.
"Ydidn't u just eat it?!" my brother asked.
"Yea!" my sister said agreeing with my brother.
"I didn't ask for ur comments." Ireply back rudely!
My parents sigh then say,
"Thank god ur getting married and then leaving us!" they whisper but day loud
enough for me to hear ( they said it loud on purpose tho but sarcastically ).
"HEY! U guys r gonna miss EVERYpart of me when I'm gone!" I say back!
"I know beta! We all will A LOT!" my mom says while kissing my forehead
gently and I can feel her lipstick stain on my skin!!
I just laugh it off even tho I REALLYdon't wanna go!!
"ok!! Brush ur teeth and get ready and stuff, ur favorite breakfast is downstairs!
PANCAKES!!" my dad says enthusiastically!
"OMG YESS!!! YAY! IM COMING DOWN IN 10 MINUTES OK?!!!" I say
excitedly! I LOVE PANCAKES!!! OMG!!
As I enter the bathroom, I still remember the dream! EWWW!!! It was wrong in
SOOO many ways! WHY ME?! HOW AM I GONNA FACE ZAYN?!! LIKE
SERIOUSLY!! IT'S GONNA BE SOOOOOOOOOOOO WEIRD LIKE U CAN'T
EVEN IMAGINE! UGHHH! I HATE dreams! Just forget about it like nothing
happened k? Nothing happened...nothing happened...nothing happened BUT A
TERRIBLE DREAM WITH ZAYN BEING THE FATHER OF MY FETUS!!!
EWWWWWWWW NOOOOOO!!!!!
How am I gonna forget about this dream?!! SOMEONE HELP ME!!!!!!
PLZZZZ!!!!!!!

Join MovellasFind out what all the buzz is about. Join now to start sharing your creativity and passion
Loading ...