The best songs EVER!

Lyrics to the best songs ever! Including Demi Lovato, One Direction, The Script, The Fray, Jason DeRulo, Austin Mahone, and a bunch of other awesome artists!
P.S. if you want a specific song comment the name and who's it's by!

6Likes
9Comments
4634Views
AA

30. Hot mess

Hot Mess by Cobra Starship

You were a problem child
Been grounded your whole life
So now you running wild
Playing with them good girls
Naw that ain't your style

You think your hot shit
and I love it, I love it, I love it
Yeah, yeah
Stumbling but yeah, you're still looking hella fine
Keep doing what you're doing and I'ma make you mine

Well, you're a hot mess and I'm falling for you
And I'm like hot damn! let me make you my boo
Cause you can shake it shake it shake it
Yeah you know what to do
You're a hot mess
I'm loving it-hell yes!

you've been hypnotized
The city's your playground,
I watch you take a bite
At 5am roaming in the streets
Drunk all night

You think your hot shit
and boo I looooove it, I love it, I love it
Yeah, yeah
Stumbling but yeah, you're still looking hella fine
Keep doing what you're doing and I'ma make you mine

Well, you're a hot mess and I'm falling for you
And I'm like hot damn, let me make you my boo
Cause you can shake it shake it shake it
Yeah you know what to do
You're a hot mess
I'm loving it, hell yes

You're a hot mess and I'm falling for you
And I'm like hot damn let me make you my boo
Cause you can shake it shake it shake it
Yeah you know what to do
You're a hot mess
I'm loving it, hell yes

If you're dancing up on tables
You go you go, you got it girl
Say that you're unstable
You go coco, you got it girl
Dancing up on tables
Say that you're unstable
You're a haha haha ha yeah you're a hot mess
Haha haha ha we're singing hell yes

Well, you're a hot mess and I'm falling for you
And I'm like hot damn let me make you my boo
cause you can shake it shake it shake it
Yeah you know what to do
You're a hot mess
I'm loving it, hell yes
You're a hot mess and I'm falling for you
And I'm like hot damn let me make you my boo
Cause you can shake it shake it shake it
Yeah you know what to do
You're a hot mess
I'm loving it, hell yes (hell yes)
Hot mess
I'm loving it, hell yes (hell yes)
Hot mess
I'm loving it, hell yes

Join MovellasFind out what all the buzz is about. Join now to start sharing your creativity and passion
Loading ...