Summer Vacation

Ashley just found out that her dad is the new manager for the band One Direction! While going away off to college soon she wants to spend a lot of time with her dad, now that her mom just passed away. Not only does Ashley have a great summer but she ends up finally finding her true love.

4Likes
6Comments
972Views
AA

10. Chapter 10

Zayn's P.O.V

 

                Ashley came to me in my room. She came to me at the worst time. I was crying on my bed. Why did I leave the door open!? "Zayn" she said to me as she looked at my face. She looked like she was about to cry. I stood up immediately I didn't want her to think I was crying. "Zayn I'm sorry I was so hard on you. You don't have to hide your face from me. I know you were crying." She walked in. I still didn't know what to say. I opened my arms and she ran into them immediately. "I love you Zayn. Not like that, but like a brother, and I don't want you to leave me." she said to me. I couldn't help but smile. I kissed her forehead and she gave me an even bigger hug. "Okay let's just forget this all happened. Start new" I said. It was the first thing I actually said to her since she walked in. "Okay what do you wanna do?" She said grinning at me. Her smile was so cute. She had the perfect shade of blue eyes. They were a baby blue color, and she had dimples. Her teeth were perfect. and she wore makeup. Usually I don't like girls who were a lot of makeup, but she looked incredible! "Um wanna go to the movies?" I wanna watch the Amazing Spider-Man!"

Ashley's P.O.V

 

               "Sure! You don't mind If I invite the other guys." "Nah! They should come too. It'll give us all a time to bond. I went downstairs and Harry was in the living room with the other guys. "Get up you guys! we are going to the movies!" I yelled. They got up immediately. I ran to the kitchen real quick and grabbed some bacon that was left in the pan and took a bottle of water from the fridge. I met them at the door. I pulled my phone out from my back pocket and gave it to Zayn to put his number in phone. I then gave it to all the boys. When Louis got my phone he yelled at Zayn, and screamed. "NO ZAYN ASHLEY IS NOT YOUR BEST FRIEND SHE'S MINE! I'M CHANGING YOUR NAME ON MY PHONE!" I laughed and looked at Zayn. Vanessa was laughing too. I looked at Zayn he was smiling. Louis looked serious though. I laughed again and hugged him. I called my dad's limo guy to give us a ride. I told him to take us to the biggest movie theater in Miami. It was gonna take a little while to get there though. I pulled out my phone and started texting Vanessa. We always did that (texting each other when we were right next to each other. 

Ashley: So how's you and Niall did you........

Vanessa: Omg NO! How about you and Harry! ( : ( ;

Ashley: Trust me not gonna happen for a while. 

Vanessa: Lol! I'm bored Omg! i just looked at my twitter! ma phone is exploding with mentions. I have over a million followers hbu.

Ashley: IDK haven't been on twitter for a while. I'll check now.

I checked my twitter, and all I saw where mentions. I checked on the #Discover page and I saw pictures of Harry and I holding hands, and kissing at the carnival. What the hell! Then I read some mentions. 
@Directioner4life____ Stay away from Harry Styles! Your such a slut! Your at a carnival, put some clothes on! Wow that was really rude. 

@HarryStyles_my_baby__ Uh she's such a slut. I bet you she forced Harry to go out with her. 

After just those two I had, had enough. I did read some really good one's though. 

@Niall_chick_  @You're so gorgeous! I wish I was you and got to hangout with the boys. ~Stay Strong~ 

Harry was looking over my shoulder. "Don't listen to them babe. Their only jealous of how wonderful you are. I blushed like crazy. I didn't really care what people were saying. I went back on twitter and posted @AshleyAlexisH.: You guys don't have to be so mean. You don't own Harry Styles. I don't either. He's an independent person he can date whoever he likes and for you guys to go and start criticizing whoever he likes, is not only gonna hurt me, but hurt him. Some directioners. You should be on Harry's side no matter what. You guys are sick. Well some of you are. Others are sweet. But you guys should really watch what you are saying. I went back on the #Discover page, and saw some pics of Niall and Vanessa last night. In the pictures they were at the movies, and some restaurant. They looked so cute together. People said even worse stuff o her than to me. @Vanessa_Daniels yo stop hating on my sister. She didn't do anything to you so SHUT THE FUCK UP! Vanessa's phone buzzed. I looked at her, as she read what I tweeted. She laughed so hard The guys stared at us all confused. Until they went on twitter and saw what I posted and started laughing too. She stared it and retweeted, and replied. @AshleyAlexisH. LOL You tell them straight up gurl!" I laughed too. The limo stopped "Your Here!" Bob yelled (Bob is the limo guy). Bob opened the door for us. Louis came out first. We heard yelling and screaming, I saw all the flashing lights and knew this was gonna be a tuff. The paparazzi were here! How did they find us!?

 

A/N All the twitter names I made up. I had to make it look real. I'll keep posting. I hope you guys like my story. I'm working really hard, and I'm trying to write as much as possible. Stay with me! 

 

Join MovellasFind out what all the buzz is about. Join now to start sharing your creativity and passion
Loading ...