Our New Beginning

17 Year Arlynne & Her 18 year old boyfriend harry
Have been dating for a year and a half now . And they are expecting something that changed their lives completely.

0Likes
1Comments
1716Views
AA

2. Trying something new

We all decide to go to a new restaurant about 15 minutes away from our flat.
Its sorta like nandos but there's more options on the menu. Niall quickly says i don't like this place! Why mate ? Lou asks . Cuz its alot like nandos but nothing can ever compete with nandos! Okay niall , haha . Just then the waitress comes , Hi guys im jazmine and ill be your waitress today , what would you guys like to drink? Umm zayn decides to order , 1dr. Pepper , 1 sprite , and 3 beers. Will that be all ? Yes please , okay ill be right back with yalls drinks. Soo , Arlynne liam starts , have you talken to you parents ? Yeah like 3 days ago im actually flying out to see them for the weekend i leave in 2 days. Harry starts too look sad . Aww we don't want you too leave ! Liam says neither do i but i haven't seen them in over 2 months , and im only gonna be gone for 3 days so ill be back before yall know it ! I say smiling hoping they don't get too upset. Hey guys here's yalls drinks . are yall ready to order ? Yeah , Harry starts to order I'd like ribs with fries & corn and shrip . How would you like your ribs cooked ? Medium rare . And your shrips , fried or grilled ? Can i have both . Yeah okay , then the rest of us order our food alright ill be back with yalls food in a few. While we wait for our food a couple of girls ask if they can take a picture. We say yeah and then they leave. I don't really mind the fans im pretty used to it by now. Hey Harry what are you gonna do for 3 days while is gone ? lou asks. Erm chill with yall and work , we so start working tomorrow . Right liam says i had forgot. *Buzzz* there manager texted zayn saying they have an interview tomorrow morning at 10 am but to be there bedore 9.
Join MovellasFind out what all the buzz is about. Join now to start sharing your creativity and passion
Loading ...