Sometimes you find things you werent even looking for

Britney and Bliss were unseperable from the age of twelve. They were best friends because they knew what it felt like, what it felt like to be staving, to be in pain, to be abused, what it felt like to have their heart swallowed whole by the monster of abuse. But their heart wasnt all darkness their was one light at the end of the tunnel , Bliss's Grandma but when their flame is exstingwished who will be their Garden Angel now.

91Likes
138Comments
7040Views
AA

32. Taken

Taken

Louis's pov~
'She will not be able to walk again. Because of her crushed knee cap and she is certainly under surgery to replace her knee cap. There's a possibility that she can walk again chances are slim.' I broke into tears bliss won't be able to walk again.
Cody's pov~
Ill get that bitch and dick back but who isn't he in some really famous gay boy band? Fuck that ill do it tomorrow ill get bliss from the hospital and ill take Louis tonight. Now I just gotta do some 'research' on these boys.
Kara's pov~
Louis called us and told us bliss's boyfriend beat her up. We got there as fast as we can. He told us she'll never be able to walk again and she is in surgery. They gotta replace her knee cap. I have a bad feeling for something. I just don't know what. You when you get those weird feelings that you know something is going to happen.
-surgery done-
Louis's pov-
I was the last to see her doc said only one person at time. Everyone took about two-four minutes. The order was: Zayn, Harry, Niall, Liam, Kara, then me. Everyone finished now it was my turn. I wrote to songs for her. They are called 'still the one' and 'i would.'
'Hey bliss I hope you are ok. I know tomorrow you can leave. I wrote two songs over the month for you and I really want you to hear them.

'Hello, hello, I know it’s been a while
But baby, I got something that I really want to let you know, yeah
Something that I want to let you know, oh, oh, oh

You say, you say to everybody that you hate me
Couldn't blame you ‘cause I know I left you all alone, yeah
I know that I left you all alone

And yeah, now I’m back at your door
You're looking at me unsure
I should’ve seen it before
You’re all I think about, baby

I was so stupid for letting you go
But I know you’re still the one
You might have moved on
But girl, you should know
That I know you’re still the one
I know it’s saying too much
But I will never give up
I was so stupid for letting you go
But I know you’re still the one
I know you’re still the one

Hello, hello, I’m really hoping you’ll forgive me
I keep talking, begging, tell me what I want to hear, yeah
Girl, just tell me what I want to hear

I tried, I tried to start again and find somebody
But I remember all the times and all the words we said, yeah
I can't get it out of my head, yeah

Now I’m back at your door
You're looking at me unsure
I should’ve seen it before
You’re all I think about, baby

I was so stupid for letting you go
But I know you’re still the one
You might have moved on
But girl, you should know
That I know you’re still the one
I know it’s saying too much
But I will never give up
I was so stupid for letting you go
But I know you’re still the one

Hey you, you’re still the one
Hey you, you’re still the one
Hey you, you’re still the one
Hey you, you’re still the one

I know it’s saying too much
But I will never give up
I was so stupid for letting you go
But I know you’re still the one
I know you’re still the one.'
I finished the first one. 'Bliss I love you I never meant to hurt you I was just thought you found someone better than me and here goes the second one.

'Lately I found myself thinking (thinking)
Been dreaming about you a lot (a lot)
And up in my head I’m your boyfriend (boyfriend)
But that’s one thing you’ve already got

He drives to school every morning (morning)
While I walk alone in the rain (the rain)
He’d kill me without any warning (warning)
If he took a look in my brain

Would he say he’s in L-O-V-E?
Well, if it was me then I would (I would)
Would he hold you when you’re feeling low?
Baby, you should know that I would (I would)
Would he say he’s in L-O-V-E?
Well, if it was me then I would (I would)
Would he hold you when you’re feeling low?
Baby, you should know that I would

Back in my head we were kissing
I thought things were going alright (alright, alright, alright)
With a sign on my back saying ‘kick me’
Reality ruined my life

(Go, Tommo, go!)

It feels like I’m constantly playing
A game that I’m destined to lose
'Cause I can’t compete with your boyfriend
He’s got 27 tattoos

Would he say he’s in L-O-V-E?
Well, if it was me then I would (I would)
Would he hold you when you’re feeling low?
Baby, you should know that I would (I would)
Would he say he’s in L-O-V-E?
Well, if it was me then I would (I would)
Would he hold you when you’re feeling low?
Baby, you should know that I would (I would, I would)

Would he please you?
Would he kiss you?
Would he treat you like I would (I would)?
Would he touch you?
Would he need you?
Would he love you like I would?

Would he say he’s in L-O-V-E?
Well, if it was me then I would
Would he hold you when you’re feeling low?
Baby, you should know that I would

Would he please you? Would he please you?
Would he kiss you? Would he kiss you?
Would he treat you like I would (like I would)?
Would he touch you? Would he touch you?
Would he need you? Would he need you?
Would he love you like I would?

Would he say he’s in L-O-V-E?
Well, if it was me then I would (I would, I would)
Would he hold you when you’re feeling low?
Baby, you should know that I would, I would, yeah, I would, yeah.'
I finished. I was staring at her. Her chest moving up and down. She looked so peace full. 'Hey Lou those are great sounds and Uhm we are gonna leave,' Kara said. 'Uhm oh thanks ok ill see you guys.' I turned off the lights and slept in the chair.
-3 am-
I woke up by my body flying all around. It was pitch black. There was a sag on my head. I shook my head V
violently trying to get the sag off. It took about a minute to get it off my head. I looked around. I was in a car. I looked at the driver. Cody.. Grr. 'WHAT THE FUCK YOU TWAT!' I screamed in his ear. He swerved and looked pissed. 'DON'T SCREAM IN MY EAR AGAIN OR ILL CUT YOURS OFF!!' I scooted back in the seat. Damn did he sound pissed. I just looked out the window. When I remember my phone. I bet he forgot because he wouldn't dig into my pockets. I got it out. Shit it as locked with my pass code I couldn't do it because my hands were tied. I pushed it back in my pocket. We got to a log cabin in like the edge of the woods. I think I know where I am! I remember this log cabin! My friend named Bella and I use to come up here. I don't know why because how far it was but we called it out secret, I and only told Harry about it and took him out here. When Cody leaves to do what ever ill find something sharp and cut the rope and call Harry. It might take a while tho. Cody parks the car and pulls me out. 'You'll never get away with this!' 'You wanna bet?' 'Yeah I do.' He opened the door and threw me on the bed. 'Oh god please tell me your not gonna rape me!' 'What the fuck I ain't gay! You are the gay one!' 'No dude you got it all wrong I ain't gay no one in our band is.' 'Haha lies.' He walked in the back room. He came back with a gun and two knives. 'If you get any ideas ill be waiting,' he smirked. He felt and locked the door. I was tired and just waited to see what he'll bring back.
Bliss's pov~
I heard every word everyone said. Louis made me cry. When he fell asleep i let it all go. I still really like Louis but I still like Cody. I don't care what he did he was there for me when Louis wasn't. Haha that's because I ditched louis. I sound mean but what would you say? It was about 11. 'Hey bliss you go this boy named Cody he said he was your boyfriend.' 'Mhm he is.' He walked in. 'Hey babe ready to go?' 'Yes,' I smiled. I got my clothes on and shoes and walked to his car. 'Hey baby why was I in the hospital I don't remember yesterday at all.' 'Louis you know your ex came over while we were eating and you got up to opened the door than helps he'd pushed you and kicked you really hard on the side of your knee cap and it shattered. I heard you scream so I came and roughed him up and threw him out the door.' 'Oh my hero.' I hugged him. 'Where are we going?' 'Oh I got a little surprise for you,' he smirked evilly.
-karbear
Hey guys blissy helped! Sorry I haven't updated (:. I'm thinking about doing a contest I gotta ask blissy. Feedback (;
[[@friday jan 24 3:44 pm my time:)]]
-IT'S FRIDAY YAYAYAYAYAY!!- :p
Join MovellasFind out what all the buzz is about. Join now to start sharing your creativity and passion
Loading ...