Think About It

Auddie and Shelby live a compicated life. zayn malik is their brother. harry styles is their dad. and liam is shelby's boyfriend. and niall is auddie's boyfriend. and their best friend emily's boyfriend is louis! the boys are like constantly fighting with eachother! will they ever learn to get along? READ more to find out!!

4Likes
16Comments
2731Views
AA

15. stalker?

nialls pov:

I was in my room playing guitar when my phone rang. it was Shelby.

after the entire phone call I put my guitar away and was about to head over to her house but I realized something...im stupid. my phone rang again.

hey niall before you even start to go outside the address is _____________. (gurrl im not putting any address because when I have to do this I think of mine and I don't wanna put mine up here.)

okay thanks bye.

bye.

now I was on my way there.       I walked outside and got into my car. I found the address and got out of the car and knocked on the door.

I saw her look through the window and run and slowly open the door and she grabbed my arm and pulled me in.

what the hell was that for?! I asked.

there was a creepy dude staring through my window... here follow me he might still be there.

okay?

I followed her upstairs and she peeked through the shades and gasped.

he's still there...she whispered.

I lifted the shades up and opened the window and looked out...oh my god she wasn't lying and that guy is creepy.

oh my god I thought you were going insane! I said.

close the window! im calling auddie to tell her.

okay okay okay.

shelbys pov:

so I walk upstairs to my room right and I open the window and I turned on my music. I started putting away clothes and I dropped something on my foot and I kinda screamed a little bit...once I was done I called niall and stuff and I went to close my window. I looked across the street and theres this freakin guy out there flipping staring through my open window!

WOW STALK MUCH?! I screamed to the guy and he kept staring at me! I mean wtf! I got freaked out and I shut the window and turned the lights on and put the shades down. then I heard a knock at the front door.  I walked down the stairs and looked out the window. niall was here not that creepy stalker.

I opened the door and pulled him in.

what the hell?!

hahaha he's adorable...WAIT WHAAAAAAAAT......

I was calling auddie to tell her about the weird guy.

*ring ring ring ring*

hey Shelby

heyyyy I got news for you

what happened?

well niall is here right and I had to pull him into the house cause im freaked out and the phone is on speaker.

okay why are you freaked out?

THERES A DUDE ACROSS THE STREET STALKING HER! niall yelled.

haha! SHELBYS GOT A STALKER! Emily yelled.

shut it.

its pretty funny though. yeah we have to go.

bye bye

bye

*end phonecall*

hey Shelby?

yeah?

do you have any food?

I just moved into this house today and youre asking me if I have any food?

yes that's exactly what im saying.

okay if I give you some money will you go get food and will you promise not to buy the entire store?

come on that was one time!

hahaha well then im calling Louis and zayn because I don't want to be alone here because there is a possibility that the stalker could break in this house.

fine

 

 

 

 

 

 

they are going to be here in a few mins

okay

im checking to see if that guy is still there... I went to open the shades all the way this time.

Shelby they are here ill go open the door and drag them in...

okay hes still there!

he has issues.

deffinately! go get them up here.

okay. niall yelled as he ran down stairs.

I heard him open the door and some yelling going on and then footsteps coming upstairs.

heyyyyy the both said.

niall left to go get food.louis said.

guys look at the stalker down there.

haha you have a stalker!

that's what your girlfriend said on the phone...

zayn opened the window. oh god.

 

HEY YOU WHY YOU STALKIN MY SISTER????

 

Join MovellasFind out what all the buzz is about. Join now to start sharing your creativity and passion
Loading ...