Just An Ordinary Girl {Austin Mahone}

Allie isn't like everyone else. She's been singing her whole life, but when she went to a college in the other end of Denmark, her life changed. She started singing in another way, and started posting her videos on YouTube. Everyone started listening to her music, which changed her life a lot. New friends, Teen Hoot, The American Dream and even a little bit of love. ;)

32Likes
4Comments
9323Views
AA

58. chapter 57

 

Tammy came back into Peyton’s room followed by his sisters Amelia and Chloe.

Allie: hey girls.

All: hey.

Allie: Hey I was thinking is there any way that I can have a small room for myself for an hour later? I’m going to work on some music and some plans for my concerts back home.

Tammy: I’ll clear the guest room. Then you can practice all you want in there. Amelia and Chloe can help me out a bit.

Allie: thank you. Just call if you need my help with anything.

Tammy: thanks.

They walked out again and I lay down in Peyton’s bed. I was kinda tired from the flight but not as in sleepy tired. I just wanted to relax and do nothing. Peyton lay down beside me and played with my hair. He kept looking at me and smile.

Allie: what is it?

Peyton: you’re just beautiful.

Allie: Well I’m not the only one in this room who is.

The afternoon went by fast and soon Tammy called because dinner was ready. Peyton lifted me up from the bed but he quickly sat me down because he thought of my hip.

Peyton: are you ever going to tell me what happened with your hip?

Allie: nope.

Peyton: I’m sure you’ll tell me some day.

Allie: Maybe.

We went downstairs and ate. I didn’t eat much. I hated eating in front of his family. They were all so skinny and perfect. Someone rang on the doorbell. It was Tyler. He was over here a bit early. I didn’t eat after he arrived.

When Peyton finished we left the table. I went into the guestroom because I needed to get some things done. Beside that I had told Camille that I was going to skype with her today.

I called her and she answered right away.

Allie: hey beautiful!

Camille: hey girl! Hey wait! Where are you?

Allie: I’m in Atlanta.

I was smiling all over the face.

Allie: I’m in the guestroom at Peyton’s. I’m staying here until I get my own place.

Camille: wait what?

Allie: OMG haven’t they told you anything?

Camille: No I don’t know what’s been going on with you for a while. Why are you back in the states?

Allie: Whole story short. I took him, got a call, went to Miami, went on The Ellen Show, made a single with Austin, got signed and moved to Atlanta.

Camille: Wait you got signed?! OMG!! Congratz girl!

Allie: thanks!

Camille: so when are you stating?

Allie: next Monday but I’m getting Thursday off because of my birthday. I hope to see you.

Camille: yeah I hope I can be there.

Allie: BTW how’s you baby?

She got up. She was getting bigger a lot.

Camille: It’s doing great.

Allie: are you excited?

Camille: yeah!

Allie: and what about Dylan?

Camille: I think he’s a bit scared but I don’t think we’re going to keep the baby to be honest. I don’t think it’ll work out because I might be moving back to Denmark in June.

Allie: you’re not. You’re going to stay here with me.

Camille: and how’s that going to work?

Allie: I don’t know but we’ll figure something out. BTW to something different… My mom is going to call you. She wants Dylan, Peyton, Austin and you to be there for the farewell concerts in Denmark.

Camille: Cool but I don’t think my parents want to see me like this. They don’t know yet.

Allie: you better tell them.

Camille: I know.

I spoke with Camille for a long time about everything. Then someone knocked the door. It was Peyton and Tyler.

Peyton: babe?

Allie: just a second Camille…

I paused our conversation for a while and then looked back at Peyton and Tyler.

Allie: yeah?

Peyton: Do you wanna play some ball with us?

Allie: I would but I can’t. I haven’t finished yet. We can play tomorrow?

Peyton: sure.

He closed the door again and left with Tyler.

I continued speaking with Camille for another 30 minutes and then I hung up.

Peyton came back into my room around 9pm. I had been working for 2.5 hour.

Peyton: are you still working?

Allie: yeah… what time is it?

Peyton: 9…

Allie: oh… where’s Tyler?

Peyton: He’s mom called him and asked him to go home.

Allie: Oh…

Peyton: Wanna watch a movie when you’re done?

Allie: sure just go find one then I’ll be there in like 30 minutes or something.

Peyton: fine.

He kissed me on the cheek and then he left.

I played a few songs on my guitar and worked on a new melody but it never really became more than just random chords.

I stopped working and changed into my oversized t-shirt and went into Peyton. He stared at me for a while and then he opened his duvet.

Peyton: I’ve warmed it up for you.

Allie: cute.

I cuddled down under the duvet and felt his warm body up against mine. 

Join MovellasFind out what all the buzz is about. Join now to start sharing your creativity and passion
Loading ...