Mumble Discussioni: I cried

  • SQUIDDLEZ!

    mumbled "I cried"

    I have never cried so hard before...I went to my aunts funeral...I saw the strongest people in my life cry.....I held my Grandfather as he sobbed, losing his precious daughter...my mom...crying harder, lost her little sissy.....I buried my dog tags with her...I have 2 flowers...She loved white roses and purple chrysanthemums...those are the 2 flowers i came home with...clutching....
    METALHEAD IN TRAINING
    I was already crying because of pain... But now I'm crying harder
    SQUIDDLEZ!
    3 years ago
    She died this Tuesday at 12:01 am..On Monday..my mom made a double promise..she said "if you hang on until tomorrow, I promise to bury you with Grandma, Grandpa and Mommy...Okay sissy? I love you." Then left.....I remember when I first got my dog tags...I had no chain...Only a simple tag...My name, birthday and the word "RESPECT" on it....she loved my idea and gave me a chain with a plain, simple cross. She said to me, "Here baby girl, hang this cross in front always. It will prove your respect to God." She smiled every time she saw me..because I always wore the necklace..I never took it off...I tucked it under her hand In the casket, turned...then lost it...because I could imagine her hugging me...and saying, "I love you baby girl. I promise to be at your 16th birthday party...and when you get married, I will be there." She told me this when I was sad......But....she couldn't keep her promise..But I will make her keep the promise..She gave me another necklace...and I will wear that on my 16th birthday party and my wedding...
    SQUIDDLEZ!
    3 years ago
    I am one of the strongest Christians you will come across @[Cheating Death]
    METALHEAD IN TRAINING
    This is so sad! I wanna go punch a wall, but that would cause more physical pain than I'm already in.
    SQUIDDLEZ!
    3 years ago
    don't hurt yourself over something that happens every day to other families..
    METALHEAD IN TRAINING
    I haven't done it... Already in enough physical pain... Don't need anymore
    SQUIDDLEZ!
    3 years ago
    Good, thank you.
    METALHEAD IN TRAINING
    Ur welcome! It's not worth it... It won't help
    SQUIDDLEZ!
    3 years ago
    I have such a headache from crying...Tylenol..here I come...
    __princesa.
    3 years ago
    are u ok
    METALHEAD IN TRAINING
    I'm talking to a friend and it started to help me keep my mind off the pain... But I had to sit on my foot... NOW IT HURTS LIKE HELL!!!
    METALHEAD IN TRAINING
    And everyone is asleep so I can't ask someone to get Tylenol for me... I have to actually get up and get it... And I'm Not Moving From This Spot!!!
    GÂLÂXŶ KÎTTŶ
    Keira... I know exactly what you are going through... When my grandma died... I just lost it...she died the day after my sister's 8th birthday... And a week before it she said that we were gonna have a huge party with over 200 balloons and everyone was gonna dress up... We were gonna call it the masquerade... And we were gonna have a disco ball and music and cake and ice cream... That didn't happen... And when I found out I had just gotten home from my friends house... And I got there literally ten minutes after they took her body... I saw her two nights before... And I didn't say good bye because I knew that she was gonna be fine and she was gonna pull through... And that I was gonna see her again...
    GÂLÂXŶ KÎTTŶ
    But I didn't see her again... And I didn't get to say good bye...
    METALHEAD IN TRAINING
    Fuck! Now I might actually punch a wall... But that would involve actually getting up and I DON'T EVEN WANNA MOVE!!!
    METALHEAD IN TRAINING
    *gets up which is miserable and punches wall* Fuck why did I do that... Now my foot hurts worse and my hand hurts!!!
    SQUIDDLEZ!
    3 years ago
    I posted a poem in my poem book...you should go see it...
    GÂLÂXŶ KÎTTŶ
    Well that was a stupid idea... But yeah... It was good to get that out of me tho... I'm glad I did or else I would of died inside... Which I don't want...
    METALHEAD IN TRAINING
    I shouldn't of pinched the wall!!! I actually have school tomorrow and I have to be able to write!
    GÂLÂXŶ KÎTTŶ
    Yeah that was a bad idea...
    METALHEAD IN TRAINING
    And I said I wouldn't do it
    SQUIDDLEZ!
    3 years ago
    *Sighs and walks away*
    METALHEAD IN TRAINING
    I'm sorry Kiera! I had to do something! I should've stayed in bed
    GÂLÂXŶ KÎTTŶ
    Keira...
    SQUIDDLEZ!
    3 years ago
    hm? *looks back*
    __princesa.
    3 years ago
    what wrong kiera
    __princesa.
    3 years ago
    i'm sorry ik how u feel my grandmother is dead too :/
    SQUIDDLEZ!
    3 years ago
    It's nothing. I will handle my emotions....
    METALHEAD IN TRAINING
    Fuck I did something wrong
    SQUIDDLEZ!
    3 years ago
    No you didn't. I am a strange and level headed person.
    __princesa.
    3 years ago
    ohh ok
    SQUIDDLEZ!
    3 years ago
    So, lemme jump in a hole...Bury myself and suffocate, :)
    SQUIDDLEZ!
    3 years ago
    Or give me a gun and one bullet....anyone want to watch me play Russian roulette?
    METALHEAD IN TRAINING
    NOOOOOO, UNLESS IT'S ON A BARBIE DOLL!!!
    METALHEAD IN TRAINING
    BARBIE!!!
    SQUIDDLEZ!
    3 years ago
    *walks off*
    METALHEAD IN TRAINING
    Kiera don't you wanna see destruction? And Ken watches his gf die
    GÂLÂXŶ KÎTTŶ
    Keira...
    GÂLÂXŶ KÎTTŶ
    Come on... Come back... Now...
    GÂLÂXŶ KÎTTŶ
    Keira get your ass back here now... *looks at you with a angry mother look* I said now... *hugs you and drags you back by your collar*
    Joshoua
    3 years ago
    She um. Killed herself
    Joshoua
    3 years ago
    Jk. yall probably pissed her off complaining about your stupid problems when she had someone stolen from her. She is dead on the inside tho. Pay your respects and comfort her instead of all...that.
    METALHEAD IN TRAINING
    @[Joshoua] someone killing themselves is NOT something to joke around about
    Joshoua
    3 years ago
    I'm sorry chika. I really am. i was out of it...
    METALHEAD IN TRAINING
    @[Joshoua] just please don't joke about that again