Laver cover og trailers

• Thilde N

Laver cover og trailers

6 years agoReply
    Halløjsa.
    Jeg er blevet helt vild med at lave trailers og covers, så hvorfor ikke hjælpe andre?
    Vil lige sige, at jeg ikke er verdensmester til nogen af delene, men jeg gør mit bedste :)

Til covers:

Titel:
    Resume:
    Personer på coveret:
    Tekst:
    Tema:
    Sorthvid/farve
    Andet:

Til trailers:
    Titel:
    Resume:
    Personer:
    Video/billeder:
    Sorthvid/farve:
    Musik:
    Tekst:
    Andet:
    Thilde N
    6 years ago
    @[This is me ] Ja, selvfølgelig
    Line. E
    6 years ago
    Glæder mig til min trailer
    Lauthe
    6 years ago
    Laver du stadig Trailere? :D
    Thilde N
    6 years ago
    Gud, havde helt glemt at jeg havde det her forum. Så jeg kan jo se at jeg har nok at lave nu... Men ja
    Lauthe
    6 years ago
    Har du lang kø? :)
    Thilde N
    6 years ago
    Altså, jeg har jo dem der har skrevet herinde og 2 mere
    Thilde N
    6 years ago
    Hvis i alle sammen stadigvæk mangler må i meget gerne skrive, så jeg ved hvor mange af dem jeg skal lave
    Illusion_Stories
    6 years ago
    Og jeg mangler også både cover og trailer til ''She is a Princess''
    merp
    6 years ago
    hvordan for du tingene fra computeren til ipadden
    merp
    6 years ago
    TRAILER:
    (det er måske en ide og læse historien først)
    driemee *pause*(dette er mit bidrag til fantasy konkurrencen. jeg har valgt nummer 4)Driemee blev efterladt i en kurv ude i skoven, da hun var helt lille. Hun blev fundet...

forfatternavn: merp
    Titel: Driemee
    Resume: Driemee blev efterladt i en kurv ude i skoven, da hun var helt lille. Hun blev fundet kort tid efter af en lille dreng. Han løb hjem, gav kurven til sin mor som opfostrede Driemee som sin egen datter.
    Driemee vokse derfor op, hos Fru. Moonlight og hendes to sønner og hendes ene datter, uden nogen fortid.
    - eller fremtid
    Personer: en pige med rødt hår (hovedperson: Driemee) en dreng med sort hår.(der hedder Ask) .de er forelsket og må gerne kysse i traileren. de er begge ca. 13-14år.og de går i middelalder tøj. en hvid panther (som er meget gode venner med pigen. en ulv og en vareulv der kæmper. en gammel dame som er troldkvinde (rektor på magiskolen)
    Musik (kan ikke love at bruge det hver gang=( desværre): let it go eller wide awake.

HVAD DER SKAL SKE I TRAILEREN:
    -jeg kunne godt tænke mig at den startede med at du filmatiserede resumet:
    (der må gerne lige komme et krigs klip)
    Driemee blev efterladt i en kurv ude i skoven, da hun var helt lille. Hun blev fundet kort tid efter af en lille dreng (Valdemar). Han løb hjem, gav kurven til sin mor som opfostrede Driemee som sin egen datter.
    (den lille dreng skal være ca. 6år. moren har brunt hår)
    -så ville det være fedt hvis der så kom nogen klip med en magiskole
    (skolen kunne være hogwats fra Harry potter)
    - så kunne der komme en kamp mellem en ulv og en vareulv.
    - og til sidst en kærligheds scene med pigen (driemee), drengen fra "personer
    Unknown Artist
    6 years ago
    Trailer :-)
    -Hovedpersonen er egentlig bare en pige som lever livet farligt men er ret så kvik og er god til det meste med hjernen. Så der er altså ikke nogen bestemt person. (Det er en pige, som hedder Evelyn Limpthon)
    (Det meste af movellaen foregår på en high school/universitet, så det kunne være rigtig godt hvis at der kunne komme noget af det med)
    -One Direction er med, men Harry er den som er aller mest med ;-)

-Der må gerne komme danske tekster på :-)

-Ikke noget musik :-)

-Gerne lidt i slowmotion

Movellaen hedder 'Smart Bitch'

Du må gerne selv 'reklamere' for dig og dine trailers i traileren.

RESUMÉ:
    Evelyn Limpthon er ikke en tøs. Eve er meget smart… ja hun kan svare igen, men hun er også klog. Det er også derfor at hun går på universitetet og studerer matematik på højniveau. Eve bor i et bofællesskab med for pæne piger og alt for sarte fyre. Der er dog fem fyre som vækker hendes opmærksomhed. Om det så er på den gode eller dårlige måde, ved hun ikke helt.

Evelyn må meget gerne bilve spillet af Isabel Lucas❤️��