Hér er min anmeldelse af Justin Bieber koncerten 2013, i Parken d. 20. Maj.
Stjerner:
☆☆☆☆☆

7Likes
4Kommentarer
991Visninger

1. Anmeldelse

Man så en mund bevæge sig på skærmene. Alle skreg, da en stemme lød; I højttaleren. Først, om at de advarede os om at man ikke måtte kaste gaver, eller andre ting op på scenen. Man skulle give plads for dem i sølvdragter osv. Pludselig så mig, og min storesøster en skikkelse der gik på siden af scenen. Men det var vidst kun os, der havde set ham. Vi modstod trangen til at skrige og jeg prøvede at vinke, fordi han kiggede op på os. Men intet skete, jeg sagde bare en halvkvalt lyd. Pludselig dukkede han frem igen; Denne gang skreg jeg vildt højt og folk gloede på mig. Jeg spærrede øjnene op og pegede på ham, da han kom igen. Han stoppede op da flere piger skreg og vinkede direkte op til os! Vi vinkede alle hektiske tilbage og skreg.

Han startede med at komme ind med englevinger lavet ud af en masse sølvinstrumenter. De var meget, meget store og man kunne ikke høre hvilken sang der begyndte for alle skrigene. Jeg skreg, min storesøster skreg; Selv min mor grinede.

Han begyndte med at synge ' All around the world ', og alle sang med. Det lød så smukt, og det lød nu endnu bedre i virkeligheden.

Det mest rørende var dog, da vi skulle holde vores PROUD-skilte op, og mig og min storesøster havde lavet dem selv på A2 papir!

Han sluttede af med sangene 'Baby' og ' Boyfriend '. Da han skulle synge Baby, sagde han højt ud over publikum; ,,Who.. Wants to be my baby?" Ingen af os kunne modstå trængen til at skrige. Jeg blev helt svimmel og blev bange for at jeg ville ryge ned af stolerækkerne. Han begyndte at synge, og så forsvandt han ned i gulvet til sidst. Der blev stille; Næsten. Pludselig bragede musikken igen og bassen fik hjerterne til at dunke i den's takt, og alle skreg igen da der lød en 'Tssssch!' lyd, og han sprang op fra scenegulvet igen. Alle skreg, og alle viftede med deres PROUD-skilte og deres lysstænger.

Han kom først på klokken 21:30 - Men det var hele ventetiden værd.

STJERNER:

☆☆☆☆☆