Witch Hunt RPG

• Ekko

Witch Hunt RPG

2 years agoSvar
    [Okay, her er i hvert fald essensen af hvad jeg havde i tankerne om et rollespil ;D sig gerne til, hvis jeg har glemt et eller andet, hæhæ]

I begyndelsen af 1800-tallets England, er London stærkt præget af en overvældende frygt for magi, da rygtet går at kongen er blevet forbandet af en heks og ligger på sit dødsleje. Alle der på nogen måder har kendskab til overnaturlige kræfter henrettes øjeblikkeligt, beordret af dronningen.
    Hvad dronningen til gengæld ikke er klar over, er at hendes hof og royale tilknytninger bugner af folk der har gjort sig pagter med overnaturlige væsner eller gør brug af magi. Dette er en hemmelighed også hendes egen søn, prinsen må bide i sig, da han for nyligt har fundet ud af, at han er ét af de slags væsner hans mor ønsker udryddet – det samme gælder hans trofaste butler og bedsteven, som har svoret at holde tæt.
    Overalt i landet er det sat veluddannede heksejægere på sporet, for at finde de sidste overnaturligheder – og destruere dem.
    Alt imens ingen med tilknytninger til magi kan vide sig sikker, er en sommerfestival på vej lige om hjørnet, hvor dronningen som advarsel vil brænde to hekse holdt i sin varetægt. Et par enkelte af de nobelfolk som har holdt deres evner skjult, planlægger dog en måde at redde disse to på – men vil det lykkes?

Alle nedenstående roller er primære roller der ikke kan laves flere af, alt imens der sagtens kan tilføjes fx flere nobelfolk og tjenestefolk m.m. Almindelige mennesker uden evner, der blot hjælper dem der har, kan også kreeres! Alle slags racer er desuden tilladt c: Go for it, be creative.
    Prinsen –
    Prinsens butler –
    Heks i varetægt 1 –
    Heks i varetægt 2 –

SKEMA:
    - Fulde navn(og eventuelle kaldenavne):
    - Køn:
    - Alder:
    - Personlighed:
    - Udseende:
    - Eventuelle kendetegn:
    - Rang(fx. Butler, noblefolk osv.):
    - Race:
    - Eventuelle magiske egenskaber:
    - Eventuelle våben:
    - Kort opsummering af deres historie:
    - Frygt/svaghed:
    - Andet relevant:
    M.P.eace
    2 years ago
    og den kan også komme frem i kamp. Hun er ikke overtaget af en kitsune, men født kitsune, derfor kan hun heldigvis styre sine evner, så når hun f.eks. er i en kamp, kan hun få ræven frem i sig, og det gør at hun er stærkere, hurtigere, og hun kan faktisk endda få sit sværd til at brænde med blå ild, og kan også bruge ilden til sin fordel, ved at få ild frem på jorden osv.
    Hun kan også kontrollere ens drømme, eller komme frem i dine drømme, hvis hun vil fortælle dig noget, der optræder hun dog oftest i sin ræveform, i stor ræv, med grålig pels, der går på 2 ben, som var den menneske. Hun kan skabe illusioner, og det er især det hun bruger som tortur middel. Hun kan ende med at gøre en person sindssyg pga det, hvis det er det hun vil. Hun har faktisk også healende kræfter på sig selv, altså mens på den måde, at jo hun kan godt dræbes hvis du rammer hende i hjertet, eller skær hovedet af hende, men hun kan heale sig selv, det tager dog lidt tid, og kan hjælpes på vej af diverse urter, men hun dør ikke af et stiksår i skulderen f.eks.
    Sorry for den alt for lange forklaring, men vil gerne have at alle ved hvad hun er xD

- Eventuelle våben: Hun kan bruge nærmest alle våben, men er bedst med hendes sværd

- Kort opsummering af deres historie:
    Amare har jo aldrig rigtigt passet ind i deres samfund, da hun jo faktisk ikke ældes, medmindre hun selv vælger at hun vil se ældre ud, så i alle de år hun var i Etiopien, er hun ikke blevet ældre at se på, og hun har altid været meget.. ja anderledes, så da hun mødte Chanda, allerede da Chanda ikke var mere end, ja måske lige starten af teenageårene, vidste hun at der var noget specielt ved hende, og med mødt, mener jeg set hende på afstand. Derfor da hun fandt ud af at hun ville rejse med sin mand, var hun ikke langsom om at joine hende, og siden da, har hun gjort alt for Chanda, og er blevet meget loyal overfor hende, og det er også derfor at hun har fortalt Chanda hvad hun er. BTW så kalder Amare altså Chanda for Chanda når de er alene sammen, og det er der ikke rigtigt noget hun kan gøre noget ved, men hun gør det ikke når andre er til stede.

- Frygt/svaghed: Hun har en KÆMPE frygt for hunde, da det bare er en naturlig del af det at være en kitsune. Det er så slemt, at ræven i hende faktisk kommer til syne, som den spøgelsesagtige/blålige omrids, og hun kan faktisk ende med at flyve væk.

- Andet relevant: jeg har ændret lidt på det at være kitsune, så det er ikke hundrede procent det helt rigtige, som hvis du kigger på wiki, men det er jo godt med lidt fantasi ;)
    Når ja og så er der den detalje, at når hun når 1000 år, får hun sin 9. hale, skifter hendes pels farve til hvid/guld, samtidig med at hun får den evne at hun kan se og høre alt hvad der sker på hele kloden (sygt i know), men hun vil så også rejse op til himlen, og ender faktisk som en form for gud, da det er sjældent at kitsunere opnår de 1000 år, men hun er utroligt tæt på nu, og hun vil jo så ende med at forsvinde fra jordens overflade.
    M.P.eace
    2 years ago
    Det der er den længste karakter jeg nogensinde har skrevet xD
    Frk. Lu
    2 years ago
    Ihhhh, Chanda og jeg elsker hende <3 :D
    M.P.eace
    2 years ago
    Jaaaay ^^ Skal vi så ikke få dem i spil med det samme? ;)
    Frk. Lu
    2 years ago
    Jo xD
    M.P.eace
    2 years ago
    Let's go xD
    Queen Sun
    2 years ago
    She is boss xD
    M.P.eace
    2 years ago
    She is a really nice boss xD Overvejer dog at gøre hende like 997 år, så hun ved at hun snart vil ende med at forlade Chanda, hvilket kunne ende mig trist.. xD
    Frk. Lu
    2 years ago
    Så har vi snart vores trio :D xD
    M.P.eace
    2 years ago
    Jeg ændre lige hendes alder ;)
    Frk. Lu
    2 years ago
    @[Louise M.] Hvis du en dag keder dig, og har modet på det, så kan du jo altid melde dig herinde også xD